Membres chéris !

29 novembre 2011

A simply girl with complicated tendencies

Aujourd'hui j'inaugure une nouvelle catégorie, une revue des blogueuses qui m'inspire. Et ce sera pour commencer la belle Cindy de Design3rd. J'ai découvert son blog il y a quelques mois, j'ai beaucoup aimé son style, toujours soigné, ses photos de très bonne qualités et sa beauté asiatique. On voit souvent son petit garçon trop mignon ou de jolies photos de ce qu'elle mange qui me font toujours saliver :x Je vous conseil vraiment d'aller jeter un coup d'oeil a son blog et de pourquoi pas devenir membre ;) Je vous ai mit quelques photos de ses looks que j'ai adoré :)


Today it's a new category, bloggers who inspire me. And it'll be the beautiful Cindy from Design3rd for start. I found her blog a few months ago, I've loved her style, her pictures with great quality and her asian beauty. We saw often her so cute baby boy or lovely pictures about what she eat who always make me hungry :x I recommend it to you to take a look and why not to become a member ;) I've put you some pictures about her outfits I've loved.

2 commentaires:

  1. she is beautiful and has really a great style in fashion, love this post!!! enjoyed your blog, following you now..

    visit my blog for my international christmas giveaway...
    http://voguelyvan.blogspot.com/

    kissess!!!

    RépondreSupprimer
  2. Oh I like her. Not to mention she is very pretty :)

    RépondreSupprimer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...